وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز ۹ دی روز بصیرت است، ملت ما در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند و با قدرت از آن عبور کرده‌اند.

 سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی که صبح امروز به منظور بازدید از طرح‌های بخش کشاورزی به استان گلستان سفر کرده است، در دیدار با خانواده شهید محمدعلی نیکبخت از نیروهای جهاد سازندگی سال ۶۱ و اولین شهید روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: شهید نیکبخت منشا آثار نیک در این منطقه بوده‌اند و خدا را شاکریم که توانستیم به محضر خانواده این شهید بزرگوار برسیم.

وی افزود: هرچه در حوزه جهاد کشاورزی و امنیت غذایی داریم نتیجه روحیه جهاد سازندگی در این وزارتخانه است. حضرت امام (ره) نهادهای انقلابی را به وجود آورد تا نهادهای قدیمی را به حرکت وادارد مانند کمیته امداد در کنار بهزیستی و جهاد سازندگی در کنار وزارت کشاورزی.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: با حذف جهاد سازندگی روستاها بزرگترین حامی خود را از دست دادند. در دوران دفاع مقدس هم سنگرساز بی‌سنگر بودند و ما مدیون خون این شهدای والامقام هستیم.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی هنوز هم نهاد جهادی است و امیدواریم بتوانیم دین خود را به این شهدا ادا کنیم و راهشان را ادامه دهیم. امروز ۹ دی روز بصیرت است، ملت ما در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند و با قدرت از آن عبور کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید