«همه نشریات و رسانه‌های فعال در حوزه کشاورزی، پیشکسوتان و جهادگران عرصه کشاورزی در طول سالیان متمادی به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تعلق دارند حتی اگر نظری موافق با سیاست‌های مدیریت کلان کشاورزی کشور نداشته باشند» وزیر جهاد کشاورزی با تصریح بر این مطلب، سال جدید را نقطه عطفی بر هم‌افزایی و همبستگی طیف‌های فعال در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

 سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی با کارکنان مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز گفت: کار شما رضایت‌بخش بود، من از عملکرد روابط عمومی راضی هستم و البته انتظاراتی هم دارم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های برون‌سازمانی گفت: مطالب مطرح شده در نشریات تخصصی و هر پایگاه‌ خبری کشاورزی فعال در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد، مهم این است که اعضای خانواده کشاورزی در کنار یکدیگر اهداف راهبردی کشاورزی کشور را به پیش برند و در این بین با تضارب آرا، سلایق و دیدگاه‌های مختلف هم راستا در جهت پیشرفت و اعتلای کشور به کار گرفته شوند.

ساداتی‌نژاد در ادامه افزود: کشاورزی و زیرشاخه‌های آن بسیار گسترده است و می‌توان با رویکرد گردشگری کشاورزی تحول عمیقی در انعکاس اخبار و رویدادهای این حوزه در رسانه‌های دیداری و خبری ایجاد کرد.

وزیر جهادکشاورزی تاکید کرد: موضوع زنان کشاورز ایرانی یکی از مسایل مورد توجه وزارت جهادکشاورزی است و پرداختن به آن و برجسته کردن نقش این قشر از تلاشگران عرصه کشاورزی از وظایف روابط عمومی است.

وی بر توجه به جهادگران و استفاده از تجربیات مدیران سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: تکریم پیشکسوتان حوزه کشاورزی از دیگر دغدغه‌های من است؛ ارتباط با این عزیزان و بهره‌گیری از تجارب ذی‌قیمت آنان ایده‌های نو برای گره‌گشایی از مسایل کشاورزی خلق می‌کند.

گفتنی است؛ در این دیدار علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی به همراه معاونان و مدیران مرکز، گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ روابط عمومی ارایه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید