وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه ظرفیت‌های وزارتخانه در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی به کار گرفته شده است و ضروری است این روند ادامه یابد.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه صدور اسناد زراعی ۱۹ مهر ۱۴۰۱، با اشاره به صدور سند تک‌برگ برای یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گفت: با اقدامات صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۴ تمام اراضی کشاورزی ایران سنددار شوند.

وی افزود: تسریع صدور سند برای اراضی کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های دولتی است و در این راستا در زمینه حریم رود، جاده، قوانین مربوط به وقف و ‌… همکاری‌های مناسبی با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و باید بیشتر تقویت شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: صدور سند برای اراضی کشاورزی از جمله مهمترین پیش‌نیازهای اقتصادی شدن کشاورزی محسوب می‌شود و بخش عمده‌ای از مشکلات مالی کشاورزان با صدور سند تک برگ کشاورزی قابل حل است.

ساداتی‌‌نژاد در پایان گفت: معتقدیم کشاورزی می‌تواند، محور رشد و توسعه اقتصادی کشور باشد. باتوجه به اهمیت موضوع تمام ظرفیت‌های وزارتخانه باید در راستای حل مشکلات بخش صدور اسناد کشاورزی بکار گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید