وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد، همچنین می‌توانیم از ظرفیت‌های شهرداری تهران در مدیریت شهری استفاده کنیم.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی و امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تعاون روستایی و میادین میوه و تره‌بار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری نقش مهمی در خدمات‌دهی به مردم دارد و شهرداری تهران هم نقش پررنگ‌تری در پایتخت دارد.

وی افزود: در حال حاضر در حوزه تامین نیازها و کالاهای اساسی، میادین میوه و تره‌بار لنگرگاه تامین و تعیین قیمت‌ها هستند و در حال توسعه‌اند.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: با نگاه مثبت شهرداری تهران، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه شهروند، این مشارکت و تعامل نزدیک می‌تواند تامین کالاهای اساسی را در سازمان تعاون روستایی و در روستاهای کشور رقم بزند تا کالاها بدون واسطه در فروشگاه‌ها عرضه شود.

وی ادامه داد: اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد، همچنین می‌توانیم از ظرفیت‌های شهرداری تهران در مدیریت شهری استفاده کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: مفاد تفاهم‌نامه از امروز اجرایی خواهد شد، تعامل وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران در دولت سیزدهم بسیار خوب بوده و شهرداری تهران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور ایفا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید