وزیر جهاد کشاورزی گفت: حضور سرمایه‌گذاران سایر بخش‌ها در حوزه کشاورزی نشان می‌دهد کشاورزی به سمت اقتصادی شدن در حال حرکت است.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های صنعتی کشاورزی و دامپروری شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران گفت: در پروژه‌هایی که اخیراً کلنگ‌زنی شده شاهد حضور سرمایه‌گذاران سایر بخش‌ها در بخش کشاورزی هستیم که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت غذایی دارای اهمیت بسیاری در کشور است، یادآور شد: شهرک خصوصی گلخانه‌ای ۴۰ هکتاری توسط یک پزشک سرمایه‌گذاری شده که نشان می‌دهد کشاورزی به سمت اقتصادی شدن در حال حرکت است.

وی افزود: در راستای طرح ۱۰۰ هزار هکتاری گلخانه‌ها که دستور رئیس جمهور بوده، بنا است تا با این طرح سبزی و صیفی وارد گلخانه‌ها شود.

ساداتی‌نژاد ادامه داد: کلنگ‌زنی طرح ۱۰۰ هزار راسی تولید گوسفند در این منطقه در تامین پایدار پروتئین در کشور بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی، این مهم در صنعتی‌سازی تولید گوشت قرمز دام سبک بسیار اهمیت دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که ما حامی تولید در بخش کشاورزی هستیم، افزود: بخش تسهیلات و واگذاری اراضی را سرعت می‌دهیم.

وی در پایان افزود: شهرستان خدابنده قطب تولید کشاورزی است و امیدواریم بتوانیم با یک تحرک، پویایی و اشتغال پایدار را ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید