وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این دوره شاهد رشد روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های بخش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی عملکردها و بهبود آنهاست، روابط عمومی باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم انتقال دهد، لذا رسالت مهمی برعهده دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ادوار گذشته از قدرت و ابزار لازم برای این مأموریت برخوردار نبود اما در این دوره شاهد رشد بخش روابط عمومی هستیم، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی توانمند است، از دانش برخوردار است و هم انرژی و اعتقاد لازم را برای این کار دارد و می‌توانیم شاهد رشد و تعالی در این حوزه باشیم.

مقام عالی وزارت در این بازدید عنوان کرد: روحیه و نشاط خوبی در حوزه روابط عمومی است و این مجموعه به خوبی کار می‌کند، اگر روابط عمومی به درستی کار نکند زحمات مجموعه وزارت نادیده گرفته می‌شود و به مردم منتقل نمی‌شود بنابراین نشر، آگاهی‌رسانی و ایجاد انرژی برای ادامه کار در مجموعه از ماموریت‌های روابط عمومی است.

وی افزود: این حوزه باعث می‌شود با اطلاع‌رسانی، خدمات مجموعه به مردم منتقل شود، بخش روابط عمومی هر چقدر پرقدرت و با اقتدار بیشتر پیش برود عملکرد حوزه کشاورزی افزایش می‌یابد.

ساداتی‌نژاد با بیان این که روابط عمومی می‌تواند چرخ یک مجموعه را از کار بیندازد و یا یک مجموعه را با قدرت و سرعت به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی نقش کاتالیزور را دارد لذا انتظار ما این است که روابط عمومی در عرصه اطلاع‌رسانی در مجموعه رسانه‌ای کشور، مجموعه برتر و صاحب اقتدار باشد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که حوزه غذا با هیچ چیز قابل رقابت نیست و باید در حوزه روابط عمومی غذا هم هیچ بخشی توان رقابت با آن را نداشته باشد، گفت: اگر اخبار به خوبی منتقل شود به خانه‌های مردم رسوخ خواهید کرد، این قدرت ما در حوزه غذا است و روابط عمومی باید بر روی این موج به پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید