وزیر جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و گفت: ما همچون گذشته پای آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تا پای جان، وظیفه و رسالت خود را در تامین امنیت غذایی کشور انجام می‌دهیم.

سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در پنجمین روز دهه فجر در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر، با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی یک‌ نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این وزارتخانه در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر خود در پشتیبانی از رزمندگان حماسه خلق کرد.

وی تصریح کرد: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی هرساله در ایام دهه فجر با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل که در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تجدید پیمان می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و گفت: امروزه بحث امنیت غذایی تقریباً به جنگی در عرصه تأمین غذا در دنیا تبدیل ‌شده است.

وی افزود: ما همچون گذشته و زمان دفاع مقدس پای آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تا پای جان وظیفه و رسالت خودمان را انجام می‌دهیم.

ساداتی‌نژاد با بیان این که حفظ آرامش و تأمین و فراوانی غذا از رسالت‌های بخش کشاورزی است، ادامه داد: همکاران بخش کشاورزی با لطف خداوند و تلاش‌های شبانه‌روزی در سطح کشور، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانیم تأمین کامل و فراوانی حوزه غذا را برای مردم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به حوزه کشاورزی، معیشت کشاورزان، خودکفایی و تولید از مأموریت‌هایی است که حضرت امام خمینی (ره) توجه خاصی به آن داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان با بیان این که حوزه امنیت غذایی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی به ‌صورت جهادی و انقلابی، تا پای جان، وظایف و رسالت‌های خودش را به‌ خوبی انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه همزمان با پنجمین روز دهه فجر، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در حرم امام خمینی (ره) با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

دیدگاهتان را بنویسید