جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور وزیر جهاد کشاورزی، اعضای ستاد مرکزی اربعین و جمعی از مدیران و معاونین وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

صبح امروز جلسه «ستاد مرکزی اربعین» با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای ستاد مرکزی اربعین، اظهار کرد: ما  باید در وزارت جهاد کشاورزی در راستای کمک به ستاد مرکزی اربعین و ستاد وزارتخانه از تمام امکانات، توان و ظرفیت خود استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌ و تقسیم وظایف لازم انجام شود تا با مشارکت وزارتخانه و تمام شرکت‌های تابعه، بحث تامین ستاد مرکزی و کشوری اربعین انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در خصوص مجوزها و دستورات تامین مالی که زمینه ساز حمایت از این ستاد است نیز تا جایی که بتوایم به ستاد کمک خواهیم کرد.

سید جواد ساداتی نژاد در پایان کمک به جریان اربعین را یک وظیفه دینی دانست و خاطر نشان کرد: جریان اربعین و امام حسین(ع) از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت و کار آن هرگز روی زمین نمانده و امروز هم نخواهد ماند؛ اینگونه نیست که بگویم بدون کمک ما این کار روی زمین می‌ماند بلکه مشارکت در جریان اربعین برای ما توفیق است و ان‌شاءالله با کمک خداوند و امام‌ حسین(ع) بتوانیم مال مردم را برای خدمت به خود مردم مدیریت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید